الاثنين, سبتمبر 09, 2013

الكتكوتة

هاااااااااااى انا صديقه للموقع موجوده على الشات

دى صورتى 


شات صوتى ومايك وكاميرا


لو تحب تكلمنى


انا موجوده دلوقتى


عفوا لا يمكنك الدخول للشات قبل عمل اعجاب ومتابعة لهذة الصفحات


7 التعليقات:

  1. شو يمزة 0795943182

    ردحذف
  2. اسمي عماد ده رقمي 01113786920 رني وانا هكلمك لاني من وقفتك حاسس انك حنينه قوي

    ردحذف
  3. رني عليا اوعي تطنشي يا كتكوته ( عماد )

    ردحذف
  4. رني عليا بلاش تطنشيني(عماد)

    ردحذف
  5. ايملى abdelhamid.ahmed99@yahoo.comوسكايبي abdelhamid.ahmed88 للبنات والسيدات الجادت فقط ممكن نمتع بعض على الكام بس بلاش شغل كروت الشحن ده اللى عايزة تضيفنى ومش هتندم

    ردحذف
  6. انا اسماعيل من سوهاج ممكن ترني عليا 01003746163

    ردحذف
  7. انا اسماعيل من سوهاج ممكن ترني عليا بس قبل ماترني ممكن تبعتي رسالة قوليلي انا اسمي سها من سوهاج الي علي موقع تتجوزني ممكن ترني عليا او نتواصل علي الفيس بوك الاميل ismailbesoo11@yahoo.comاسماعيل بيسو
    اوwww.ismail222@yahoo.comاوعلي الياهوismailbesooياريت نتواصل بسرعة انا من سوهاج دار السلام اولاديحي قبلي نجع الحدانثة

    ردحذف